Jäseneksi

Haluaisitko liittyä Punkaharjun Metsästysseura ry:n jäseneksi?

1) Tee vapaamuotoinen jäsenhakemus ja lähetä se seuran sihteerille postitse tai sähköpostitse.

2) Seuran jäsenhakemuksen käsittelee hallitus ja hyväksyy yleinen kokous 2/3 enemmistöllä talvikokouksessa (tammi-huhtikuu) tai  kesäkokouksessa (kesä-syyskuu). Jäsenanomukset kannattaa jättää n. kuukausi ennen yleistä kokousta, jotta hallitus ehtii käsittelemään hakemuksen.

3) Seuran jäseneksi voi päästä maanomistajajäsenenä (liittymismaksu 2022 100€), varsinaisena jäsenenä (liittymismaksu 2022 400€, koejäsenenä (koeaika max. 2 vuotta, metsästys ainoastaan jäsenen kanssa), nuorisojäsenenä tai kannattajajäsenenä . Lisäksi kaikilta jäseniltä peritään vuotuinen jäsenmaksu (2022 50€).

4) Seuralla on aktiivista toimintaa usealla sektorilla, joten odotamme Sinun osallistuvan aktiivisesti metsästyksen lisäksi erilaisiin

• talkoisiin (riistanhoito, ampumakisat, kenneltoiminta, majan sekä laavujen huolto- ja kunnossapito, peijaisien järjestäminen ym.)
  • kokouksiin (yleiset kokoukset, hallituksen ja jaostojen kokoukset, SML:n ja kennelpiirin kokoukset)
  • kilpailuihin (ampumakisat, kenneltoiminta) ja muihin tapahtumiin (pilkkikilpailut, yhteisjahdit, peijaiset ym.)

Lisäksi pitempään seurassa olleilta toivotaan vastuunkantoa luottamustoimien hoitoon (sihteeri,hallituksen jäsen,varapuheenjohtaja,puheenjohtaja,jaostojen puheenjohtajuus, jaostojen jäsenyys)

Eli jos olet valmis aktiiviseen järjestötoimintaan metsästyksen lisäksi, niin laita hakemus vetämään....